UVJETI ZA REKLAMACIJU online trgovine www.aquapond.hr
sastavni dio općih uvjeta
1. Potraživati se može samo roba koja je kupljena od prodavatelja i koja je u vlasništvu kupca.
2. Ako vlasništvo još nije preneseno s prodavatelja na kupca, prodavatelj je dužan riješiti pritužbu, u skladu s važećim zakonodavstvom, tek nakon pune uplate u skladu s člankom 151.a i sljedećim. Građanski zakonik.
3. Ukoliko je kupac potrošač (fizička osoba koja ne djeluje u okviru djelatnosti, zaposlenja ili profesije), jamstvo se daje na svu ponuđenu robu u trajanju od 24 mjeseca, osim ako na robi nije drugačije navedeno i postupak se provodi sukladno Zakonu o zaštiti potrošača i Građanskom zakoniku. Ukoliko kupac nije potrošač, primjenjuju se odredbe trgovačkog zakona, a jamstveni rok je 1 godina. Jamstveni rok počinje teći danom primitka robe od špedicije ili direktno od prodavatelja ako kupac osobno primi robu na dan primitka. Ako je jamstvo koje daje proizvođač dulje od zakonskog jamstva, primjenjuje se dulji jamstveni rok. Sonde za doziranje kemikalija imaju samo 1 godinu jamstva.
4. Kupac je dužan podnijeti reklamaciju prodavatelju odmah po utvrđivanju kvara.
5. Odgovornost za nedostatke ne odnosi se na nedostatke uzrokovane sljedećom uporabom:
6. Nedostaci koji su nastali tijekom elementarne nepogode također su izuzeti od odgovornosti za nedostatke.
7. Odgovornost za nedostatke također se ne odnosi na normalno trošenje i habanje robe (ili njezinih dijelova) uzrokovano uporabom robe. Kraći životni vijek proizvoda ne može se smatrati nedostatkom i ne može se reklamirati.
8. Reklamirana roba mora biti poslana na adresu našeg registriranog ureda: Aquapond, s.r.o., Orechová Potôň br. 311, 93002, navedene u nastavku, ali ne za plaćanje pouzećem ili osobnom dostavom na kontakt adresu. Roba mora biti prikladno zapakirana kako se ne bi oštetila tijekom transporta, a preporučamo slanje robe preporučenom poštom ili kao pošiljka s označenom vrijednošću. Uz robu je potrebno priložiti presliku dokaza o kupnji (račun) te preporučamo da priložite i ispunjen Obrazac za reklamacije. Prigovor se mora poslati isključivo pisanim putem (poštom) ili osobno (ne e-mailom).
9. Prodavatelj će potvrditi primitak reklamacije i izdati kupcu potvrdu o reklamaciji robe na odgovarajućem obrascu. Danom podnošenja reklamacije smatra se dan dostave iste prodavatelju. Ako potvrdu nije moguće dostaviti odmah, mora se dostaviti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije zajedno s dokazom o prigovoru. Potvrda prigovora bit će poslana u pisanom obliku.
10. Prodavatelj je dužan odmah odrediti način rješavanja prigovora, au složenim slučajevima u roku od 3 dana od dana podnošenja prigovora. U opravdanim slučajevima, posebice ako je potrebna složena tehnička procjena robe, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije. Nakon utvrđivanja načina rješavanja prigovora, prodavatelj će prigovor riješiti odmah; u opravdanim slučajevima prigovor se može rješavati i naknadno. Međutim, obrada prigovora ne smije trajati duže od 30 dana od dana podnošenja prigovora. Nakon isteka roka od 30 dana za rješavanje reklamacije, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora te će mu biti vraćen cjelokupni iznos robe ili ima pravo zamijeniti robu za novu.
11. Prava kupca prilikom reklamacije:
12. Nema oštećenja robe, odn Cjelovitost pakiranja (prema uputama prilikom preuzimanja robe) potrebno je provjeriti prilikom preuzimanja robe, budući da se roba može oštetiti tijekom transporta, preporučamo kupcima da robu otpakiraju i pregledaju u prisustvu prijevoznika. Potpisom dostavljaču izjavljujete da je pakiranje neoštećeno.
13. Ovi uvjeti reklamacije sastavni su dio općih uvjeta poslovanja te prodavatelj zadržava pravo izmjene istih u bilo kojem trenutku bez prethodne obavijesti kupcu.
14. Kontakt za rješavanje i slanje reklamacija:
Aquapond, s.r.o., Orechová Potôň 311, 93002,
email: servis@aquapond.sk,
telefon: +421 915 696 394, +421 907 545 479
15. Potrošač ima pravo obratiti se nadzornom tijelu u mjesnoj nadležnosti SOI u slučaju nezadovoljstva postupanjem po prigovoru.